January 13, 2016

Winter Wonderland

Photo Diary from Levi, Finnish Lapland


It's been almost a month since the last post on the blog and I want to apologize for that. Also, I want to wish Happy New Year to all of you! I've been kinda busy since the last time I blogged. I took a quick visit to Tallinn, spent my Christmas with my relatives in Kotka and after that I travelled to Northern Finland to spend my New Year's Eve in Levi. After that trip I've been in horrible flu. Only these couple of last days I've been able to do something else than just lay in the bed and watch Roswell on Netflix.

-

Siitä onkin vierähtänyt jo melkeinpä kuukausi, kun viimeksi päivitin blogia. Uuden vuoden toivotusten kera pahoitteluni siitä! Viime postauksen jälkeen olen ollut aika kiireinen. Käväisin Tallinnassa, vietin joulun Kotkassa sukulaisteni kanssa, sekä reissasin Leville juhlimaan uuttavuotta. Levin reissun jälkeen olen sitten ollutkin tosi sitkeässä flunssassa. Nyt vasta viimeiset pari päivää olen voinut tehdä muutakin kuin vain maata vällyjen alla ja katsoa Netflixistä Roswellia.

Snow Village
Artic Circle and Santa Claus Village in Rovaniemi

Now that I'm almost recovered from this flu, I'll be blogging more often again. I'm pretty excited about this year, I can't tell you why, but you might find out something during the spring. Well, this month is my birthday month so I have planned something fun for the blog too. So, stay tuned lovelies!

-

Nyt kun olen melkein parantunut tästä taudista, on aika aloittaa taas bloggaaminen kunnolla. Oon aika innoissani tästä vuodesta, vielä en voi kertoa miksi, mutta luultavasti saatte kuulla siitä jotakin tulevan kevään aikana. Tämä kuukausi on mun synttärikuukausi, joten olen suunnitellut blogiinkin jotain kivaa. Pysykää siis kuulolla!

No comments:

Post a Comment